HejHej! Idag så var det första dagen på Seeme. Det var jag och Anna (en deltidanstäld) som jobbade idag. Men det är två stycken till som jobbar där men inte just idag och då är det Monica hon är Chefen och min handledare sen är det Anik och hon är deltidanstäld. 
 
Idag har jag varit mässt inne på kontoret och hjälpt till att göra och skriva ut olika skyltar till butiken. Sen har jag också hålt på att sätta ut bilder på några kläder in till deras hemsida. Det kanske inte var det roligaste vad jag vet men det är väll bara bra att växla arbetsuppgifter. 
 
Men jag jobbade inte hela dagen i kontoret utan jag var ute i butiken också. Då har jag fått gå runt och vika kläder så det skulle se fint ut i butiken. Jag har också möblerat om lite det var roligt. Efter jag gjorde klart det så packade och upp varor och knappa in dom i kassan sen så hängde jag upp dom. 
 
Det som var jobbigt var att det var ett byggarbete inne i gallerian som lätt ganska mycket så det var lite irriterande. Men det var inte konstant men det var lite i periodvis så det gjorde lite ont i öronen. 
 
Jag var så aktiv idag så jag fick sluta en timma tidigare för det fanns inge annat jag kunde göra för jag får inte vara bakom kassan och ta betalt. 
 
I morn så kommer Lisa också och jobbar så då blir vi två stycken prao elever. Då sa Anna att vi skulle få styla dockorna i skyltfönstret. Så det kommer bli roligt!
 
Då får vi se hur det bli i morgon.
 
Det var allt för mig. /Julia
 

1 kommentarer

William

18 Nov 2013 15:33

Bra inlägg, du kunde ha tänkt på att inte upprepa saker genom att läsa texten innan du har publicerat, när jag skriver så tänkte jag typ andra och tredje texten är ganska lika i början och i slutet.

Kommentera

Publiceras ej