Hej idag var min tredje dag på Ica nära Sävast! Min dag började klockan 9 då jag kom dit och tog på mig min praktikant tröja, det första jag fick göra var att montera ihop ett bord och efter att jag var klar med det så fick jag sätta fast "väggar" framför varor som var på lastpallar så att det skulle bli finare på marken och för att göra det använde jag en häftpistol och en sax för att kunna klippa av bitarna när jag var klar med ett ställe och skulle gå till nästa, när jag gjorde det så tänkte jag på att böja benen istället för ryggen.

När det var klart så fick jag ställa in mjölkvagnar i kylrummet och sen städa hörn vid alla hyllor och liknande med en mopp och efter det fick både jag och Jakob göra samma sak inne i lagerrummet.

Sen var det lunch som vi började äta vid 12.00 och slutade då att äta vid 12.40 för att vi bara behövde fronta innan vi skulle gå hem, alltså då att dra fram varorna på hyllorna så att de är längst fram och synliga för alla som går förbi. Det gjorde vi till 13.45 eftersom att vi behövde göra om flera gånger för att vår handledaren väldigt noga med att kolla om det var ens var en liten sak som inte var rätt och sen slutade vi.

Det var allt för mig idag. / William

1 kommentarer

Tyra

20 Nov 2013 18:00

Brabra! Lägg upp lite bilder på saker du fått göra eller på t.ex. tröjan eller ”moppen”. KÄNSLOR kul/tråkigt? (dina tankar)

Kommentera

Publiceras ej