Hej idag var min fjärde dag på Ica nära Sävast! Dagen började klocka 9 då jag kom dit och tog på mig min praktikant tröja, när jag hade gjort det så fick jag sätta ut läskflaskor eftersom att en leverans med det hade kommit och det gjorde jag fram till ungefär klockan 10.20.

Sen fick jag, Jakob, Sigge och Jesper fylla på med varor i hyllorna så att det inte var tomt någonstans och då fick man tänka på att böja benen när man skulle lyfta upp kartonger och det gjorde vi tills klockan var 11.10 då vi tog lunch och den varade till klockan 12.10.

När lunchen var slut fick vi ta fram kylvaror som t.ex. kroketter, kyckling m.m. Det tog ungefär en timme att göra det, sen efter det fanns det inte så mycket att göra så då fick vi dammtorka fläktar som var väldigt dammiga och det var äckligt och efter att det var klart så fick vi gå hem ungefär vid 13.20.

Det roligaste under dan var nog att ställa fram läskflaskor för de ser väldigt goda ut och den tråkigaste var nog att sätta fram kylvaror för att man börjar frys om händerna när man gör det.

Det var typ allt för mig idag. / William

Det där är tröjan vi har på oss.

1 kommentarer

Julia

21 Nov 2013 16:46

Bra skrivet. Har inge riktiga synpunkter. Du har verkligen få med allt som behövs. Vilka tider man börjat, dina egna tankar, Ergonomi, vad du har gjort för något under dagen och en bild som förstärker det.

Kommentera

Publiceras ej