Hej, idag var min femte och sista dag på Ica nära Sävast! Idag har jag mest bara gjort en sak under dagen och det kommer jag att berätta om senare, dagen började klockan 09.00 då jag tog på mig min praktikant tröja som jag visade i en bild igår och när jag hade gjort det fick jag och Jakob fronta i mejeriet vilket då är att sätta fram mejeriprodukter och putta fram produkterna som redan finns.

Det gjorde vi fram till klockan 09.30 då jag fick göra en sak som heter "inventering" och det är att kolla om det är rätt antal produkter på hyllorna, för att göra det använde jag mig av en handdator som jag har en bild på där nere, jag tyckte det var kul i början men blev väldigt långtråkigt efter ett tag.

Det gjorde jag till klockan 11.15 då jag, Jakob, Jesper och Sigge gick och åt, vi hade rast fram tills 12.15 och då fick jag fortsätta med att inventera vilket var väldigt tråkigt efter att ha gjort det i 105 minuter, det gjorde jag tills klockan var 13.15 då vi fick en belöning och sen lät de oss sluta.


 
Det där är handdatorn jag fick använda.


 
Och det där var belöningen.
 
Det var typ allt för mig den här veckan! /William

Kommentera

Publiceras ej