Hej! Idag var den näst sista dagen på proaen, det känns surt för jag har haft så himla roligt!! 
Idag har jag iallfall fått vara med på ett Spinning pass och sen direkt efter var jag med på Core, det jobbigaste var nog spinningen för då fick man puls. På Core så är det med styke och det är ju också jobbigt men inte på samma  sätt. Core är träning för rumpa, mage och höftböjare. Det var roligt att få testa på Spinning och Core. 
Jag har även städat lite på olika maskiner och putsa speglar/fönster. När Janne skulle visa en tjej lite nya maskiner som hon skulle få testa så fick jag följa med, han är jätte duktig på att visa och förklara.
Som jag glömt att berätta är att jag fått plocka i gymmet varje dag och då plockar man bort madrasser, vikter, hantlar och handtag för att det ska se finare ut och att allt ska vara på sin rätta plats. 
Idag var inte Annhelen på jobbet för hon ska jobba kväll. Annhelen är min handledare. Hon är anställd som massör, instruktör och personlig tränare. Det innebär att hon behandlar ifall man har ont på något speciellt ställe t.ex. ryggen. Men som alla andra får hon även städa i gymmet då och då. Hon instruerar i olika pass t.ex. crossfit och för seniorer.
-Tyra
 
Spinningsalen Boden
 

Kommentera

Publiceras ej