Hejsan! Min dag har varit så att jag började med att få lyssna på när en av de 2 personliga tränarna visade olika maskiner för två damer som ville börja gymma när det inte är något Seniorpass.  
Han frågade först ifall de hade några olika skador sen så skrev han upp olika maskin nr på ett blad. Sensia har märk alla maskiner så att det ska vara lätt att veta vilken som är vilken. Först visade han hur springbandet fungerade sen visade han hur crosstrainern fungerade. Han visade på ett bra sätt hur maskinerna funkade så att de två damerna förstod.
Sedan har jag fått plocka upp lite varor, Celcius, Prenet och Senisa Hoodies för att jag fick lite tid över. Jag fick även plocka upp lite varor som kommit från Adapt, det kom sulor och tennis armbågsskydd. Varorna fick jag märka med prislappar och sedan hänga upp i foajen. Ännu en bra dag på Sensia!! 
-Tyra
 
Lite bilder från gårdagen i ljusrummet och på vattenmassagesängen!

1 kommentarer

William

19 Nov 2013 18:16

Intressant inlägg! Detaljerat skrivet igen och jag tror att du tänkte på att inte göra för många stycken (Det ser iallafall ut så). Bra att du la in bilder från gårdagen så att man får lite mer inlevelse i texten, ser inte något speciellt som jag tycker att du borde ha tänkt på.

Kommentera

Publiceras ej